24 Temmuz 2009 Cuma

Koordinatları Güneşin Kalbine Ayarlıyoruz, Tamam.

Önceden de blog açma denemelerim olmuştu fakat kısa süreli ve "aa buda neymiş" temalı denemelerdi, pek ciddiye aldığım söylenemez. Fakat bu seferki "umuyorum" daha oturaklı ve düzenli birşey olacak.

Aslında ben yazdıklarımı blogda paylaşmayı pek seven biri değilim, zaten okuyacak kimse de olmuyor genellikle, yani olanları da ben biliyorum ve okutuyorum. Of çok feci dağıttım konuyu, bunları yazdıktan sonra bir an "niye blog açtın ki o zaman" diye sordum kendime hatta. Neyse, yazdıklarımı blogda paylaşmak istememin nedenini bende tam olarak bilmiyorum, öğreneceğiz. Sanırım biraz sevgili Çağlayan'ın ısrarları yüzünden. =)

Lafı fazla uzatmanın alemi yok, giriş yazılarım hiçbir zaman iyi olmamıştır, belki şu ana kadar hiç yazmamış olduğumdan dolayı.

Dharkan out.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder